Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Mera kärlek

Av Lotta - 1 maj 2011 09:59

Lagade köttfärsbiffar med minstingen för ett tag sen. Förundras ofta över barns fantastiska förmåga att "se utanför boxen", inte hindras av förutfattade meningar osv.

- Jag vill göra hjärtan!

- Mmm..man brukar forma bollar som man plattar ut..

- Äsch, vi tar bara dom där formarna vi har till pepparkakor mamma!

- Eeh..jaha..


  Ja, hennes biffar blev ju faktiskt mycket sötare än mina. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Skapa flashcards