Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Midsommar

Av Lotta - 23 juni 2011 20:34

Ja ska man tro Roger på Rix MorronZoo så är det ikväll man ska lägga 7 blomster under kudden och drömma om sin tillkommande. Just därför, för att alla lägger blomster fel natt så är det så många som det går illa för! Hahah, ja så kan man ju tro om man vill. Eller så garderar man sig och lägger bägge nätterna! ;P Eller struntar i skrock helt enkelt. Själv har jag inte bestämt mig för vilken jag vill tro på. Om det nu skulle spela någon roll. Men blommor har vi plockat. Solen skiner. Och det är sommar.

    Glad midsommar!

 
 
Ingen bild

Maria

23 juni 2011 21:13

Glad midsommar Lotta!

Lotta

24 juni 2011 11:40

Tack detsamma Maria. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards