Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

För ett år sen

Av Lotta - 19 januari 2011 19:28

Var jag ett år yngre. Var jag fattig student utan jobb. Hade jag 4 härliga dagar i Åre i antågande.


Haha.. läste just det inlägg jag skrev denna dag för ett år sen. Handlade om boken The Secret. Jag har inte läst ut den än. Fast det är en så'n bok man inte behöver läsa från pärm till pärm. Den går att öppna mitt i och läsa lite här och där och hitta godbitar att ta till sig. Eller förkasta om man nu vill det. Den tål väl att läsas kan jag säga så här ett år senare, men är kankse inte den bästa i genren enligt mig. Kanske borde återlämna boken till dess rättmätiga ägare snart.. Jag är ju annars en stor Mia Törnblom-fan. Jag upphör aldrig att imponeras av hur man kan gå från deepest shit till top of the spot! Måste ta och läsa hennes senaste som handlar om ledarskap.


 Åh, jag saknar mina kursare jag hade för ett år sen. Vi "pratade" varje dag på msn och Skype. Nu pratar jag i och för sig med människor på riktigt varje dag, och riktigt trevliga sådana, på jobbet mest. Men jag saknar ändå mina söta kursare. Hoppas ni har det bra i era IRL-liv!


Cease the day! You never know how many days you will be able to cease..

 
 
Ingen bild

Maria

19 januari 2011 20:57

Aawwhh - vet du vad? Jag saknar mina kursare med! Somliga dar mer än andra :) å just nu saknar jag dig mest! Kram!

Lotta

19 januari 2011 21:06

samesame...
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards