Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Hon finns!!

Av Lotta - 30 augusti 2009 21:47


Tänk att livet ständigt bjuder på nya erfarenheter. Har varit på mitt livs första  nätdeting! Det vill säga jag har träffat en person IRL - Förklaring för alla ännu icke-datanördar: In Real Life - alltså på riktigt i verkligheten, inte i cyberspace! - som jag känt i nästan ett års tid. Men då bara via datan, msn och så. Vi gjorde ett litet misslyckat försök redan i juli. Men väder och vind var inte med oss så vi fegade ur.


Så det var med både spänning och lite pirr i magen jag satt på tåget in mot centrum. Skulle du vara där? (näh, nu skojar jag. Inte tvivlade jag på det) Skulle vi känna igen varandra? Ja, efter lite trassel med mötesplatsen - Stockholm är stort - så fann vi varann och inte var det nå't problem att se att du var du och jag var jag! Och allt var precis så som man kunde tänka sig. Du var inte ett dugg annorlunda mot vad jag föreställt mig. Häftigt! Och så himla kul att äntligen få träffa dig. <3


Helskoj att få se att du finns på riktigt vännen. Jag har ibland haft mina tvivel om er cybervänner.. ;)


 

 
 
Ingen bild

cybervän

31 augusti 2009 20:42

Ja men visst finns jag! å du med! det var lite som dom säger i Notting Hill - Surreal, but nice ;) Jättekul å få se dig i verkliga livet! å att du var likadan som den Lotta jag lärt känna genom dagar av chatt-samtal - fantastiskt! Stor Kram min vän!

 
Ingen bild

Lotta

31 augusti 2009 20:54

Surreal, but nice beskriver det faktiskt riktigt bra. Jag hade inte kunnat säga det bättre själv!

Cyberkramar..

 
Martin

Martin

23 september 2009 08:56

Visst är det skönt att till slut träffa den personen man lagt så många timmar tillsammans med att prata i telefon, chatta och skratta. Oxelösund ;-).. en av mina bästa cybervänner finna där ;-).

http://karleksforklaringar.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotta

23 september 2009 17:12

Martin: jo jag förstod det..hittade till din blogg via Facebook! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards