Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Ibland behöver man peppa sig själv lite..

Av Lotta - 8 november 2009 21:42

"Jag vet i mitt hjärta att jag är vild, stark och vacker.

Men kan någon annan se det?"

Fritt lånat ur Ylva Agerups bok Textila bilder.


 

 
 
Ingen bild

Lotta

8 november 2009 22:31

skrivet en dag då jag inte alls såg själv att jag var det..

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

10 november 2009 22:29

Nä, vissa dagar har man en tendens att inte se det, men jag tänkte spontant innan jag såg det du skrev sedan att det finns säkert andra som ser detta.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

11 november 2009 21:37

När det gäller kommentarer är det ju en fördel att de är trevliga och snälla. Kan äntligen bli frisk från en mycket tuff sjukdom (och vill inte skriva så mycket om den i bloggen heller, tar bort inlägg som handlar om det livet).

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lotta

12 november 2009 16:37

Låter härligt att du blir frisk. Får hoppas att du håller dig pigg o kry i framtiden. Det enda bra med att vara riktigt sjuk är att man ofta blir ödmjuk och uppskattar det lilla i livet, som egentligen är det stora, hälsa, vänner, kärlek och värme.

Kram

 
Ingen bild

Annicka GH

12 november 2009 20:50

Jag förstår att du blev sugen...bättre uttryck är svårt att hitta till din bild!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards