Alla inlägg den 11 november 2009

Av Lotta - 11 november 2009 21:28


Dagens värld är förunderligt finurlig. Häromdagen, det var igår faktiskt, hittade jag min favvobloggare i sovrummet, hur underligt det än kan låta, eftersom hon befinner sig på andra sidan Atlanten just nu. Skulle bara titta in och säga till att middagen var klar till mellantjejen när jag hittade henne raklång i dubbelsängen ihop med favvobloggaren! Mitt i sängen satt favvobloggaren mittemot mellantjejen och log sitt härliga breda leende och sa "Hej Lotta!".


Jag blev alldeles paff en liten sekund, men hämtade mig snart och glömde alldeles bort middagen. Själv har jag bara skypat med ljud, aldrig med bild, så att se dig kära favvobloggare på helskärm mitt i min säng var fantastiskt kul! Glad Att vi sen fick se hur fint du nu bor, guidad med webbkameran på datorn, gjorde inte saken sämre. Vilken utsikt ovan sängen - den vill jag ha! Ska fundera på att ta upp ett fönster över vår säng..hehe


Det slutade med att fyra femtedelar av familjen låg raklånga i sängen framför laptopen och middagen kallnade! Men vad gör väl det när man fick sig en pratstund med världens bästa tjej på äventyr i Amerika.Tungan ute

Av Lotta - 11 november 2009 19:42

Sometimes I feel like I don't know

Sometimes I feel like checkin' out

I wanna get it wrong, can't always be strong

And love it won't be long


Oh sugar, don't you cry

Oh child, wipe the tears from your eyes

You know, I need you to be strong

And the day is as dark as the night is long


Feel like trash

You make me feel clean

I'm in the black

Can't see or be seen


Baby, baby, baby, light my way

...

...

Ultraviolet love

...

...

When I was all messed up

And I had opera in my head

Your love was a lightbulb

Hanin' over my head

...

...


Ovido - Quiz & Flashcards