Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Favvo i sängen

Av Lotta - 11 november 2009 21:28


Dagens värld är förunderligt finurlig. Häromdagen, det var igår faktiskt, hittade jag min favvobloggare i sovrummet, hur underligt det än kan låta, eftersom hon befinner sig på andra sidan Atlanten just nu. Skulle bara titta in och säga till att middagen var klar till mellantjejen när jag hittade henne raklång i dubbelsängen ihop med favvobloggaren! Mitt i sängen satt favvobloggaren mittemot mellantjejen och log sitt härliga breda leende och sa "Hej Lotta!".


Jag blev alldeles paff en liten sekund, men hämtade mig snart och glömde alldeles bort middagen. Själv har jag bara skypat med ljud, aldrig med bild, så att se dig kära favvobloggare på helskärm mitt i min säng var fantastiskt kul! Glad Att vi sen fick se hur fint du nu bor, guidad med webbkameran på datorn, gjorde inte saken sämre. Vilken utsikt ovan sängen - den vill jag ha! Ska fundera på att ta upp ett fönster över vår säng..hehe


Det slutade med att fyra femtedelar av familjen låg raklånga i sängen framför laptopen och middagen kallnade! Men vad gör väl det när man fick sig en pratstund med världens bästa tjej på äventyr i Amerika.Tungan ute

 
 
Lina pina i America

Lina pina i America

12 november 2009 15:46

Hihihihi gillart! Mycket trevligt att prata med er alla :) Vi ses snart (eller ganska snart!) Puss.

http://linaschultzberrg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards