Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Lotta - 14 juli 2009 20:26

Två timmar på Femöre med Thailandsguiden i handen, U2's No Line Under the Horizon i lurarna och solens spegel i havet i blickfånget!


Vad mer kan man begära av livet?

Av Lotta - 14 juli 2009 20:19


Trampade barfota i snigelslem i gräset idag!! Usch vad läbbigt! Ni som delar den erfarenheten vet hur otäckt schlebbigt det klistrar fast sig och inte vill lossna trots att man pumpar ur halva tvålflaskan och skrubbar allt vad man kan.


Definitivt tummen ner för mördarsniglar! :(

Av Lotta - 14 juli 2009 20:01

Usch det är lite pirrigt det här..att börja blogga alltså. Lite som Fritt fall på Grönan...man gör det med skräckblandad förtjusning!

Jag menar tänk, vad ska alla tycka om det jag skriver tro? Fast nu har jag ju en gång bestämt mig för att jag inte ska bry mig om så mycket vad andra tycker och tänker. Den som vill kan ju faktiskt låta bli att läsa. Och huvudsaken är ju att jag tycker om mig själv - jag menar ni andra kan ju faktiskt välja om ni vill ha kvar mig i bekantskapskretsen eller inte! Den valmöjligheten har inte jag..;-) Så därför har jag bestämt mig för att älska allt jag skriver.


Jag får väl säga Lycka till, till mig själv då!

Av Lotta - 14 juli 2009 15:36

Läs gärna presentationen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards