Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Lotta - 31 juli 2009 10:22


Sitter här superbubblig i magen inför kvällens konsert i Göteborg. Det var länge sen sist..och då var det lite närmare och lite bättre planerat för vår del. Då hade vi bokat hotell och inhandlat Stockholmkortet och gjorde en helghelg liksom. Denna gång har vi 4 biljetter, spridda platser. That's it. Men vad gör väl det, man är ju där för att se o höra konserten o inte för att umgås med de sina. Det kan man ju göra hemma menar jag.. Och sen är det ju tur att man är ung och pigg och lätt kör hem knappt 40 mil mitt i natten... ;-) Jag är ung o pigg, Jag är ung o pigg, Jag är ung o pigg...(säger man det tillräckligt många gånger så tror man på det till slut)


Snart dags att åka, har ju som sagt en hyfsad resväg ner och man vill ju inte stressa. Ska man parkera utanför Ullevi lär man väl komma i god tid idag, det känns i alla fall så. Men jag återkommer säkerligen om detaljer från min o Bonos träff!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards