Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Dagens balansövning

Av Lotta - 15 juli 2009 15:17



Var när jag blev anfallen av en skogsmyra som kröp in i ena skon, ni vet såna där 2-centimeters som både är röda o svarta och bits jättehårt, på väg från klippan på södra Femöre. Jag stod och hoppade  på ett ben för att inte tappa balansen, med strandkassar och skon med myran som skulle ut i händerna, när jag plötsligt upptäckte att jag var lite roat iakttagen av ett gäng besökare till Fortet. Ja vad kan man göra om inte lägga på ett brett leende och låtsas som om man alltid hoppar omkring på ett ben i skogen för skojs skull! Så då har man lyckats roa någon idag också då.. :)


Innan myrepisoden:


 


 
 
Ingen bild

Skynet

15 juli 2009 15:33

Var hittar man vinterbloggen !?.

 
Ingen bild

Lotta

15 juli 2009 15:55

Bra fråga. Kommer till vintern kanske..?

 
Ingen bild

Maria

21 juli 2009 18:49

Du skulle sagt att du höll på med en energisk yoga å att det kostade 100:- / halvtimma å vara med:)

 
Ingen bild

Lotta

22 juli 2009 21:45

haha..ska ta den repliken nästa gång! Tack för tipset vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 juli 2011 22:48

Lite prassel vid sidan av..   Jag stannar upp o ser något slingrande svart..   En orm!   Lite väsande och avvaktande var den..   o likaså jag. Fast inte så väsande då. Mest avvaktande.   Tror det var en svart huggorm. För vi såg inga gula fläckar ...

Av Lotta - 21 juli 2011 12:10

som finns med en länge. Sommarens besök på:   Alltid lika vackert att anlända med båt.  Förväntansfulla tjejer.   Traditionsenligt startade vi med den värsta - Fritt fall Tilt!  Med adrenalinet på topp var det bara att fortsätta karuse...

Av Lotta - 16 juli 2011 13:10


inför kvällens poolparty..   Målade naglar o en bikini är väl allt som behövs..? ;P Förutom ett glatt humör, lite busighet och trevliga människor förstås. :) Ha go en kväll, det tänker jag ha! ...

Av Lotta - 13 juli 2011 21:03

vid udden..          

Av Lotta - 12 juli 2011 20:31

myste i kvällssolen på bryggan efter ett dopp i vågorna på udden.           Ja fast Brolle var bara i mobilen förstås. Men han sjöng så vackert Free Fallin' och Det är hon. Lovely! <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards